Tiada motif 2

Bismillahirrahmanirrahim;-)

.
.
Alhamdulillah.
Lagi tiga paper wehhhh!
Sebelum aku betul betul rasa dah masuk tahun baru.
Tak boleh bla exam 2 haribulan hari tu., time tulis tarikh aku rasa syak wasangka yang amat pasal aku tulis 2 jan 2014.
I be like.. What theee?!!
Asal macam tarikh ni aku tak masuk gombak lagi?
Rupanya sudah lain tahunnn.
Ana sungguh busy ini final exam sampai lupa sudah tukar tahunn.
.
.
Exam kali ni punn banyak bg pengalaman kat aku. Cewaaahh.
Tak de la baru sangat. Biase laa. Student. Studi bagai nak mati hujung hujung ni.
Lagi lagi kalau amik law. Macam nak muntahh. Banyak benar nama kes yg lebih kurang je namanyaa.
Tak boleh ke nama kes yg belambak tu at least ada yg namanya ali v abu ??
I was in really dead situation to remember all those cases, but even to remember the name cases are most horrible..
.
.
Tapi mula mula aku igt org cakap studi sampai muntah tu cuma hiperbola je.
But, let me tell the truth.
It is the truth.
.
.
Lagi best kalau kau muntah time musim exam ni yg sebenarnya kesihatan kau lagi penting dari studi those killer subjects.
.
.
Memang best.
So kalau nak  rasa studi sampai muntah., do take Law.
Hahaha.
Okay, tu hiperbola.
Aku rasa subjek lain pun susah jugak.
Okayy laa!
Jom sambung studii!!
Semoga soalan esokk baikkk punyaa!
Amiin

Comments

Popular Posts