tiada motip 1

bismillahirrahmanirrahim,,

.
.
.
.
.
.
.
.

hahaha, rasa nak gelak bila tak tau macam mana nak start balik menulihh kat sini. padahal macam macam nak tulihh, nak luah kan segala yg terperap dalam otak ni. aihhh,, tiqah, kau ada freedom of expressing your opinion, apasal lagu ni jadi nyaaa..
hhaha, mungkin sebab sekarang ni tgah study week, then aku jadi macam zombie yang baru mati hidup balik yang takde perasaan .
hhaha, lame tiqah, lame!!

sebanernya banyak isu kat berlaku sepanjang tahun ni yang tarik perhatian aku, yang aku sendiri ada opinion sendiri macam mana nak face all this affairs.
dari isu babi long time ago sampai lah isu sekarang ni. okaaayy, admit lah tiqah yang kau tak tau apa yang hottest this current week pasal dah tak baca paper sebab  baru nak try baca buku law yang tebal macam buku harry potter tu yang langsung tak menarik macam buku harry potter tuhh..
fuh, deep!

yang isu babi tuh, memang menjadi perhatian aku pasal, satu sem lepas jahhh, aku belajar pasal makan babi. mana tak berkobar kobar aku bila isu ni timbuiiiii. hahha

okay,, aku betul betul tak tau apa motipp sebenarnya aku bukak blog hari ni,
mungkin sebab aku tak tau macam mana nak habis kan assignment tort and contract aku hari ni kott.
ohh, bila kah boleh ku siapkan ini assignmentssss?!!

okayy, hari ni macam macam jadi sebenarnyaa. carry mark utk legal ethod dah keluar hari ni dan macam hapeeerrrr je markah dia. common test hari tuh dah lah macam haperrr jugaakk. and impian aku utk cium a utk ini subjekk agak tipis doohhhh,,
satu lagi, umi datang tadi, memang lah semalam aku cakap yg aku tak balik sampai habis exam tahun depaan, but still tadi rasa sedih sikit bila anta umi balik balik. sebab umi tak offer lagi nak ikut balik takk.. hhaha, bebudak betul. padahal baru balik 2 mggu lepasss.
sedihh wooohh, tahun depan baru balik rumah.

okay, tiqah, kembali ke pangkal jalannn.
moga study week ini memberi impak besar utk final nanti
amiinn,,

Comments

Popular Posts