Kehidupan baru (tiga)

Bismillahirrahmanirrahim,

Sedar tak sedar dah hampir tiga bulan aku dekat rumah, menternak lemak, mengumpul tahi mata, and do nothing. Means, dah tiga bulan aku tak stay up*eceeeh* dah tiga bulan tak berjalan jauh dari mahallah hujung dunia tu ke aikol,tu tak kira kadang kadang tetinggal barang kat bilik,dah tiga bulan tak spend utk makan,dah tiga bulan takde discussion, dah tiga bulan tak naik bas uia, dah tiga bulan tak buat assignment,kuiz.dah tiga bulan tak naik lif aikol yg sepatutnya utk lecturer and staff*bila nampak lecturer baru thegeh nak naik tangga* dah tiga bulan tak berlari naik tangga dari level 1 sampai level 4 sebab nak berebut tempat duduk*ececececeh*, dah tiga bulan tak pekena nasi ayam aikol,dah tiga bulan tak nampak cashier cafe halimah yg macam haha running man*hohoho* dah tiga bulan tak lepak surau aikol sambil makan cekedis yang dijual yang dikongsi bersama classmates, dah tiga bulan tak fotostat nota lecturer,dah tiga bulan tak pergi tutor,dah tiga bulan tak jumpa roomate..

Haha, ni baru satu sem, kalau dah grad nnti mau sepuluh post aku buat.

Sedar tak sedar, september bakal menampakkan dirinya, uia pun dah selalu muncul dalam mimpi and adik aku pun dah menyampah tgok aku buat lemak kat rumah, tu tak kira adik aku yg duduk asrama, tiap kali balik aku mesti adaaa,hahaha.tiap kali diorg balik asrama balik,aku rak penah balik uia balik, don worry my adikss ,kakak mu akan pulang ke gagang nya balik, betul betul tak lama lagi,,sobssss,

So utk seminggu lagi ni, time utk caj semangat, mental, fizikal balikkkk,,

Insya Allah, tingkat prestasi utk sem niiiii!!

Comments

Popular Posts