sayonara~~~~

bismillahirrahmanirrahim,,

cadangnya nak tulis pos ni bila da abis sem kat sini,,tapi ku sangkakan panas hingga ke petang,,rupanya panas hingga ke tengah malam:p *makin teruk ni bahasatanahtumpahdarahaku ni* haha,,bak kata hijaz 'hidup tak selalunya indah,langit tak selalu cerah,suram malam tak berbintang,itu lah lukisan alam:)'

post kali ni aku nak dedicate kat groupmates aku,,G320..memandangkan sem lepas( ye ke?) merupakan sem terakhir aku bersama G320*ceh, ayat tak boleh blaa*,, nak buat macamane,,sistem tetiba rajin pulak nak register kan subjek utk kiteorg:p
walauapepon,kiteeorg still boleh jumpe apeeee(^_^)//

maaanyak sebenarnya nak cite pasal diorg,,tapi tak terucap dgn kata kata ( cewaaah ayat aku:p)
cuma satu je yang aku nak cakap : aku sgt bangga dapat  se group dgn  ahli G320:)

disebabkan aku tak dapat nak ekspresikan perasaan aku dgn kata kata,,aku nak letak gambaq je laaa,, bak pepatah: a single picture can tells a thousand story:)



























senanyaa banyak aku nak taruk kat sini,, tapi biaq la,, takkan nak taruk sume kaaan,,
apeapepon,,semoga ukhuwah ini terus berkekalan:) all da best semua:p
ilal liqa' G320..
hehe,,nice to meet you, G322,G301 :p
semoga esok terus cemerlang:0

amiin

Comments

Popular Posts